Vores pakkeri ligger i Ølstykke. Er du interesseret i at hente din pakke selv, kan du planlægge afhentning med vores kundeservice på support@noddebazaren.dk.

Ja, du kan sagtens få en faktura. Hvis du har et login, kan du finde den under ‘Min konto’ –> ‘Alle ordrer’. Alternativt kan du skrive på support@noddebazaren.dk.

Vi udvider løbende vores sortiment baseret på kundeforespørgsler og produkters sundhedsværdi. Mangler vi et godt produkt, eller kender du en god leverandør, er du meget velkommen til at kontakte os på support@noddebazaren.dk.

Har du en rabat- eller gavekortkode, kan du indtaste koden øverst i indkøbskurven inden du afslutter din ordre.

Bestiller du inden kl. 12:00, har du under normale omstændigheder din pakke næste dag. I perioder med meget travlhed, kan der være et par dages forlænget leveringstid, men vi bestræber os altid på at sende ordre hurtigst muligt.

Har du ikke modtaget din pakke efter 3 arbejdsdage, kan du kontakte os, så vi kan finde ud af, hvorfor du ikke har modtaget din pakke.

Vi får hver uge forespørgsler fra sportsfolk, events eller velgørende organisationer der ønsker produktsponsorater. Langt størstedelen er vi desværre nødt til at afvise, da vi i forvejen støtter mange meningsfulde projekter. Mener du alligevel, at dit projekt burde få et produktsponsorat, kan du sende os en mail på support@noddebazaren.dk.

1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger.
3. Vælg forsendelses-/betalingsmåde.
4. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.

Har du et spørgsmål, du ikke kan finde svar på, er du meget velkommen til at kontakte os på support@noddebazaren.dk – vi besvarer alle supporthenvendelser inden for 24 timer.

Min kurv

Der er ingen produkter i din kurv.